22 ianuarie 2010

Grupul Omega - Dumnezeu e taria mea

DUMNEZEU E TARIA MEA ! Acasta cantare spune totul despre Acela care doreste sa devenim COPII ai Lui. Cum si versurile spun TOT timpul cand cel rau ne inconjoara, cand e razboi, cand e furtuna Dumnezeu e Taria si Adapostul nostru. Haideti sa ne gandim putin ce s-ar intampla daca Dumnezeu nu ne-ar iubi si nu ar fi alaturi de noi in fiecare clipa? Este minunat cand stii ca ai pe Cineva care te poate ajuta in orice problema si nu inceteaza sa o faca zi de zi pentru noi. Dar noi Il rasplatim pentru ceea ce face pentru noi in fiecare zi? Ce facem noi pentru Dumnezeu ? Ascultati ce zice Ioan: Fiindca atat de mult a iubit Dumezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in EL sa nu piara, ci sa aiba Viata Vesnica. Ioan 3:16. Cred ca toti stim acest verset, dar nu cred ca toti intelegem ce vrea sa spuna. Dumnezeu care ma iubeste pe mine si care te iubeste si pe TINE a dat pe SINGURUL Lui Fiu pentru pacatele mele si pentru pacatele TALE. Deci atat de mult ne iubeste Dumnzeu incat a dat orice, pe Fiul Sau, pentru NOI. Si noi ce ii daruim Lui? Ce ii aducem noi Lui drept multumire? Haideti sa Ii Multmuim zi de zi pentru acest dar pe care ni L-a daruit, pe Fiul Sau. Si nu uitati oricand si oriunde DUMNEZEU E TARIA MEA si A TA !





Cand in zare se iveste solul celui necurat
Dumnezeu e Taria mea
Cand armatele de duhuri cerul au intunecat
Dumnezeu e Taria mea
Cand tot iadul sta-n picioare pregatit pentru razboi
Cand simt ca sufletul se zbate prins in cursa grea
Ma aplec in rugaciune s-astept ajutorul slavei
Dumnezeu e Taria mea

Refren:
// Dumnezeu e Taria mea
Adapost pentru sufletul meu
Ajutor cand povara e grea
Dumnezeu e Taria mea // bis x2

Dumnezeu are puterea ca in cer si pe Pamant
Dumnezeu e Taria mea
Tot ce-n lume se intampla este scris si in Cuvant
Dumnezeu e Taria mea
Incercarea cand e mare si se pare ca ma-ngroapa
Intunerecul de-i gros si nu mai pot vedea
Plec si fruntea si genunchii dar inalt spre ceruri duhul
Dumnezeu e Scaparea mea

Refren:
// Dumnezeu e Taria mea
Adapost pentru sufletul meu
Ajutor cand povara e grea
Dumnezeu e Taria mea // bis x5
// Dumnezeu e Taria mea // bïs x2



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu